Da li je neophodno da se bude član da bi se poručio kupon i ostvarilo pravo na popust?

Samo članovi mojkupon.rs imaju pravo da poruče kupon i ostvare pravo na popust. Registracija je besplatna i traje nekoliko minuta. Nakon što uneseš podatke, stići će ti email preko koga je neophodno da izvršiš verifikaciju svoje email adrese. Nakon toga možeš da pristupiš svom korisničkom nalogu i koristiš sve pogodnosti koje smo ti obezbedili.


Poručen i plaćen kupon ali još nije stigao u inbox.

Nakon se izvrši uplata putem opšte uplatnice potrebno je u proseku pet dana da stigne uplata i da tvoja porudžbina bude evidentirana. Nakon toga kupon če biti poslat i možeš ga preuzeti u svom emai-u ili u svom korisničkom nalogu. Ukoliko kupon nije u tvom email nalogu oabvezno proveri spam folder jer postoji mogućnost da ga je filter tvog email klijenta okarakterisao kao spam.  U slučaju da je zbog spam blokade izgubljen, kupon, u svakom slučaju možeš preuzeti u svom nalogu.

Klikneš na -Moj nalog-, potom na podsekciju -Moji kuponi- i u zavisnosti koji si tip kupona poručio, da li je reč o Instant, Grupnom ili Blic kuponu, klikneš na boju kupona i preuzmeš broj i kod kupona.


Kako mogu da izvršim plaćanje? 

Trenutno sva plaćanja možeš obaviti putem opšte uplatnice. Ukoliko poseduješ ebanking nalog u svojoj banci uplatnicu možeš platiti putem ebankinga. Ukoliko ne koristiš ovaj servis, savetujemo ti da ga što pre otvoriš i time sebi olakšaš, ali dok to ne uradiš tu su šalteri pošte i banaka na kojima možeš platiti putem opšte uplatnice. Uskoro ćemo ti omogućiti da plaćaš preko kreditnih kartica i time ubrzati proces plaćanja. Za tu svrhu koristićemo širom sveta oprobani i najrasprostranjeniji sistem za transfer novca PayPal.

Da li za plaćanje mogu da iskoristim svoj bilan stanja?

Naravno. U svrhu olakšanja procesa plaćanja, možeš koristiti bilans stanja. Takođe na taj način možeš osvojiti posebne bonuse i uvećati svoje stanje na računu, novcem koji ti poklanjamo. Sve što treba da uradiš je da u svom nalogu pogledaš pakete za bonuse i odabereš onaj koji ti najviše odgovara. Ukoliko na bilansu stanja imaš iznos koji je veći od kupona koji poručuješ sistem će izvršiti transakciju koristeći novac na tvom bilansu. Ukoliko je stanje na tvom računu manje od iznosa kupona, sistem će umanjiti iznos kupona za stanje na računu a ostatak ćeš morati da uplatiš putem opšte uplatnice.


Šta se dešava ako platim kupon a ponuda ne prođe?

Jedino u slučaju grupnih kupona, može da se desi da izvršiš  uplatu a da se ponuda ne aktivira zbog nedovoljnog broja poručenih kupona. U tom slučaju mojkupon čuva tvoj novac i prenosi ga na tvoj balans koji možeš  proveriti u sekciji BILANS STANJA na tvom nalogu. Pri sledećoj kupovini moći  ćeš da platiš tim novcem.Instant kuponi, momentalno pošto ih naručiš stižu u  tvoj nalog i u email, gde ih možeš pogledati i odštampati. Blic kupone, takođe  možeš pogledati u nalogu i emailu, nakon preuzimanja.

 

Šta je promotivni vaučer?

Tokom trajanja specijalnih kampanji u kojima putem flajera i na ostale načine korisnicima poklanjamo vaučere, možeš dobiti i iskoristit vaučer i na taj način platiti još manje : )


Kada mogu da iskoristim kupon?

Na svakoj ponudi naznačeno je vreme do kada kupon važi. Najčešće taj period je nekoliko nedelja od dana kada poručite kupon i platite.

 

Nisam našla/našao odgovor na svoje pitanje!

U tom slučaju obratite nam se na info@mojkupon.rs i biće nam zadovoljstvo da pomognemo. 


 
 
Obaveštenja o popustima
 
 
...pomažemo Vašem
biznisu da se razvija...