Kako mogu da izvršim plaćanje?

Trenutno sva plaćanja možeš obaviti putem opšte uplatnice. Ukoliko poseduješ ebanking nalog u svojoj banci uplatnicu možeš platiti putem ebankinga. Ukoliko ne koristiš ovaj servis, savetujemo ti da ga što pre otvoriš i time sebi olakšaš, ali dok to ne uradiš tu su šalteri pošte i banaka na kojima možeš platiti putem opšte uplatnice.
Sve uplate uputiti na:

AP-Šped d.o.o.
Filipa Višnjića 39, 11080 Beograd
račun: 160-362630-41

mb:17347870
pib:100105117

Uskoro ćemo ti omogućiti da plaćaš preko kreditnih kartica i time ubrzati proces plaćanja. Za tu svrhu koristićemo širom sveta oprobani i najrasprostranjeniji sistem za transfer novca PayPal.


Postoji li rok u kome moram da izvršim uplatu?

Plaćanje moraš izvršiti najkasnije 48h od trenutka zatvaranja ponude. Datum na overenoj uplatnici pretstavlja dokaz o vremenu uplate.Ponude na sajtu su aktivne ukoliko su obeležene sa "Ponuda je aktivna"! 

Ukoliko poručiš najbolje je da što pre i platiš, kako u međuvremenu ne bi došlo do zatvaranja ponude i isteka roka za plaćanje (48 sati). U suprotnom predlažemo da periodično posetiš sajt i proveriš status ponude za koju si poručio kupon.

Ponuda se zatvara/deaktivira u dva moguća slučaja. Kada istekne rok trajanja ponude, koji je naznačen na sajtu ili u slučaju da se dostigne maksimum poručenih kupona. Usled toga datum zatvaranja ponude nije moguće unapred objaviti sa potpunom tačnošću. Vremenski brojač na sajtu implicira najverovatniji trenutak zatvaranja ponude. Savetujemo da plaćanje obavite u najkraćem mogućem roku, kako bi ste sa sigurnošću postali vlasnik poručenog kupona.


Šta se dešava ukoliko ne izvršim uplatu?

Naš korisnički centar u svakom pogledu pokušava da pomogne korisnicima i razume ukoliko oni iz bilo kog opravdanog razloga odustanu od kupovine poručenog vaučera. U slučaju da primetimo da korisnik poručuje kontinuirano vaučere koje ne plaća, mojkupon.rs zadržava diskreciono pravo da dotičnog člana bez ikakvog upozorenja odstrani sa sajta. 


Da li za plaćanje mogu da iskoristim svoj bilans stanja?

Naravno. U svrhu olakšanja procesa plaćanja, možeš koristiti bilans stanja. Takođe na taj način možeš osvojiti posebne bonuse i uvećati svoje stanje na računu, novcem koji ti poklanjamo. Sve što treba da uradiš je da u svom nalogu pogledaš pakete za bonuse i odabereš onaj koji ti najviše odgovara. Ukoliko na bilansu stanja imaš iznos koji je veći od kupona koji poručuješ sistem će izvršiti transakciju koristeći novac na tvom bilansu. Ukoliko je stanje na tvom računu manje od iznosa kupona, sistem će umanjiti iznos kupona za stanje na računu a ostatak ćeš morati da uplatiš putem opšte uplatnice.


Šta je promotivni vaučer i da li sa njim mogu da platim kupon?

Tokom trajanja specijalnih kampanji u kojima putem flajera i na ostale načine korisnicima poklanjamo vaučere, možeš dobiti i iskoristit vaučer i na taj način platiti još manje. Iznos vaučera uglavnom nije dovoljan da bi se njime podmirio celokupan iznos usluge ali je dovoljan da se on primetno umanji. Prilikom poručivanja kupona, postoji polje za unos koda sa vaučera, koji će sistem prihvatiti ukoliko je tačan i umanjiti iznos popusta za vrednost vaučera.

 
 

 
 
Obaveštenja o popustima
 
 
...pomažemo Vašem
biznisu da se razvija...